Nieuws
Zorg in uw eigen omgeving
Slider

Stichting Eykenburg is voor de Psychogeriatrische (PG) afdeling 3 locatie Huize Eykenburg op zoek naar een ervaren, enthousiaste en verbindende:

 

Teamleider (meewerkend) 

 (32 – 36 uur per week)

 

Hoe ziet de functie eruit?

Afdeling 3 is een PG afdeling met 18 cliënten. Je geeft leiding aan circa 12 FTE betaalde en onbetaalde professionals (vrijwilligers). Je bent onderdeel van een enthousiast teamleiders team op locatie Huize Eykenburg en valt hiermee onder het middenkader. Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk voor de geleverde zorg en het functioneren van je afdeling. Hiertoe werk je nauw samen met de kwaliteitsfunctionaris en de andere teamleiders van zowel zorg, ondersteunende diensten als het medische en paramedische team. Je bent de spin in het zorgweb en ontvangt direct leiding van de sectormanager intramurale diensten. Je bent budgethouder van je afdeling en je coördineert de dagelijkse zorg, fungeert als eerste aanspreekpunt bij klachten en je bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van zorg in je teams. Je werkt 50% mee in de uitvoering. Tevens houd je toezicht op de werkzaamheden van het team, je controleert en coacht de EVV’ers, bent medeverantwoordelijk voor het behalen van de productieafspraken en het naleven van de afspraken in het jaarplan. Je zit het werkoverleg van je team voor en houdt de jaar- en evaluatiegesprekken met de medewerkers. Je bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit en continuïteit van de personele bezetting en werkt hiertoe nauw samen met de roosteraar intramuraal.

 

Wij zoeken jou!

Je bent een ervaren teamleider met passie voor het zorg verlenen aan dementerenden. Je toont je betrokken bij je cliënten, je collega’s en je werkzaamheden. Je staat voor je team, de organisatie en voor wat je doet. Je bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen, overstijgend te denken,  en verbanden te leggen. Je bent proactief, zorgvuldig, flexibel, resultaatgericht en werkt graag in een dynamische omgeving.  Je participeert, denkt mee en in alles wat je doet houd je onze missie voor ogen en de organisatie op koers.

Daarnaast breng je mee:

  • Een afgeronde opleiding tot Verpleegkundige niveau 4 of 5 en big-geregistreerd;
  • Ervaring met de doelgroep;
  • Ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie in de zorg, circa 2 jaar;
  • Uitstekende sociale vaardigheden, tact, invoelend vermogen en het vermogen tot stimuleren, motiveren, overtuigen en bemiddelen;
  • Een gezonde dosis humor.

 

Wat kan jij van ons verwachten?

Wij bieden jou een uitdagende functie in een professionele organisatie die volop in beweging is;

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie tot een vaste aanstelling;
  • Werkdagen en -tijden in afstemming;
  • Voldoende ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Leuke collega's en een werkplek waar je jezelf mag zijn;
  • De functie is ingedeeld in FWG 55 (min. € 2.621 en max. € 4.161) op basis van 36 uur per week;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% over het bruto salaris;
  • Een divers aanbod van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld een fietsplan, sport-/fitnessabonnement, computer/tabletplan, uitruilregeling reiskostenvergoeding en een bonusregeling wanneer je een nieuwe collega aanbrengt;
  • Overige arbeidsvoorwaarden op basis van CAO VVT.

 

Wacht niet met solliciteren!

Ben jij enthousiast geworden over deze functie en wil je onze organisatie komen versterken? Dan ontvangen we graag jouw CV en motivatiebrief! Je kunt deze indienen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Brigitte Kooijman, Sectormanager Intramurale Diensten, telefoonnummer: 06-505 39 710.  

Back to top