Vacatures
Vacatures
Zorg in uw eigen omgeving

Klik op lees meer voor meer informatie

Stichting Eykenburg is op zoek naar een:

 

Planner zorg  

(uren in overleg)

 

Vind jij  het een uitdaging om te puzzelen ? Kan jij goed plannen, organiseren en ben je een administratieve kei? Denk jij in mogelijkheden en oplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Hoe ziet de functie eruit?

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het roosteren en plannen van zorg voor de gehele organisatie zowel intra- als extramuraal met ieder zijn eigen expertise. Voor onze extramurale (zorg)teams zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

 

Als planner adviseer je de teamleider en ben je uitvoerend. De planner heeft als taak het maken en bijstellen van dienstroosters op team- en medewerker niveau.

Hiervoor is het uitgangspunt de wensen en behoeften van de benodigde bezetting op basis van de zorgbehoefte van de cliënt en alle daaruit voort vloeiende taken. Hierbij wordt rekening gehouden met de rechten en plichten gesteld in de Arbeidstijdenwet (principes van gezond roosteren) en de CAO, waarbij een evenwicht gevonden moet worden tussen werk en privé.

Daarnaast vervul je een signaalfunctie met betrekking tot de verhouding reële bezetting ten opzichte van benodigde bezetting. Ten behoeve van de thuiszorg werk je volgens het principe zorgplan is planning is realisatie. Op basis van zorgafspraken uit een zorgplan en passende indicaties maak je een efficiënte planning die aansluit op de wensen en behoeften van de cliënt. De planning wordt gemaakt met een geautomatiseerd plansysteem (ONSNedap). Je beantwoordt vragen van leidinggevenden en medewerkers over dienstroosters en planning.

 

Wat kan jij van ons verwachten?

Wij bieden jou een uitdagende functie in een leuk en klein team met een informele cultuur

  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband
  • Werkdagen, uren  en werktijden in overleg
  • De functie is ingedeeld in FWG 40 (min. € 2.268 en max. € 3.159)
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% over het bruto jaarsalaris
  • Een divers aanbod van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een fietsplan, sport-/fitness abonnement, computer/tabletplan, uitruilregeling reiskostenvergoeding en een bonusregeling wanneer je een nieuwe collega aanbrengt
  • Overige arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO VVT.

 

Wij zoeken jou!

Als planner ben je een echte teamplayer en zeer goed benaderbaar voor alle collega’s en kan je gemakkelijk verbinding maken. Je staat stevig in je schoenen, bent stressbestendig, hebt een proactieve werkhouding en weet medewerkers mee te nemen bij onvoorzienbare situaties. In jouw handelen ben je oplossingsgericht en ga je uit van de mogelijkheden. Je bent klantgericht en beschikt over goede telefonische/communicatieve vaardigheden Je houdt ervan om secuur te werken en bent oplettend.

Daarnaast breng je mee:

  • Een afgeronde relevante  MBO opleiding minimaal niveau 3 
  • Ruime ervaring als planner
  • Ervaring van planning in de thuiszorg is een pré
  • Kennis van en ervaring met ONSNedap of een ander planningssysteem
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  

Ben je enthousiast geworden over deze functie?

Stuur dan uiterlijk 31 januari a.s. jouw CV en motivatiebrief via het sollicitatieformulier op de website. Heb je na het lezen van de vacature nog vragen? Neem dan contact op met Marieta van Dijk, teamleider, via 06-31 63 37 73.



Sollicitatie formulier

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

In PDF of gangbaar tekstverwerkerformaat

Ongeldige invoer

In PDF of gangbaar tekstverwerkers formaat

Back to top