Vacatures
Vacatures
Zorg in uw eigen omgeving

Klik op lees meer voor meer informatie

Stichting Eykenburg is op zoek naar een:

 

Medewerker Cliëntenadministratie  

(32-36 uur per week)

 

Hoe ziet de functie eruit?

Voor de afdeling Cliëntenadministratie zijn we, wegens het vertrek van een collega, op zoek naar een nieuwe medewerker. Onze afdeling is volop in ontwikkeling en beweging, waarbij de ambitie is om zo veel mogelijk faciliterend aan de zorgteams te zijn. Vanuit onze expertise geven we advies en feedback om de administratieve processen zo veel mogelijk ondersteunend te laten zijn.

Een pittige maar uitdagende functie waarin veel ruimte is voor initiatief en ontwikkeling.

Draag jij graag je steentje bij aan het optimaliseren van administratieve werkprocessen waardoor kwaliteit van dienstverlening aan de cliënt vergroot wordt en de financiële aspecten geborgd zijn? Dan zoeken we jou!

 

Wat zijn de kerntaken:

  • Het verzorgen van cliëntmutaties;
  • Het zorgdragen voor het digitale berichtenverkeer en het analyseren en afhandelen daarvan (het inlezen van berichten en indicaties WLZ en Wmo);
  • Het opstellen van PGB overeenkomsten en onder aanneming contracten;
  • Het maandelijks declareren en factureren van de geleverde zorg;
  • Het onderhouden van contacten met (zorg)teams, verwanten maar ook zorgkantoren en gemeenten;
  • Een bijdrage leveren aan het vertalen van wet- en regelgeving naar interne procedures;
  • Het genereren en analyseren van rapportages en terugkoppeling geven aan de betreffende organisatieonderdelen;
  • Het doen van verbetervoorstellen bij het signaleren van (terugkerende) wensen of knelpunten in de uitvoering van werkzaamheden;
  • Het vastleggen van gegevens in overeenstemming met de AO/IC.

 

Wij zoeken jou!

Je bent servicegericht en ziet de meerwaarde om vanuit de verbinding het contact met anderen aan te gaan. Je vindt het een uitdaging om complexe vraagstukken op te lossen en zo nodig te toetsen aan relevante wet- en regelgeving. Je hebt een helicopterview om de onderlinge samenhang van werkprocessen te overzien. Je bent standvastig en doortastend om de voortgang van de uitgezette acties te regisseren. Je geeft gevraagd maar ook ongevraagd advies aan (zorg)teams en managers. Je werkt vanuit een proactieve, nieuwsgierige houding en je deelt kennis met anderen. Je kunt goed luisteren en je hebt oog voor de verschillende belangen.

Daarnaast breng je mee:

  • Een afgeronde opleiding op MBO niveau 4, op administratief gebied aangevuld met enkele jaren werkervaring of;
  • Een net afgeronde opleiding op HBO niveau met aantoonbare affiniteit op administratief gebied;
  • Ervaring in de zorgsector is een pre;
  • Een goede beheersing van Excel is een vereiste;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

 

Wat kan jij van ons verwachten?

Wij bieden jou een uitdagende functie in een kleinschalige professionele organisatie die volop in beweging is. Je komt in een leuk team met een informele cultuur;

  • Een contract voor bepaalde tijd met de intentie tot vast;
  • De functie is ingedeeld in FWG 40 op basis van de CAO VVT;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% over het bruto salaris;
  • Een divers aanbod van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld een fietsplan, sport-/fitnessabonnement, computer/tabletplan, uitruilregeling reiskostenvergoeding en een bonusregeling wanneer je een nieuwe collega aanbrengt;
  • Overige arbeidsvoorwaarden op basis van CAO VVT.

 

Ben jij enthousiast geworden over deze functie?

Dan zien wij jouw motivatie en CV graag tegemoet. Je kunt reageren via het sollicitatieformulier op de website. Heb je na het lezen van de vacature nog vragen? Neem dan contact op met Richard Telman via 070-7507000.



Sollicitatie formulier

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

In PDF of gangbaar tekstverwerkerformaat

Ongeldige invoer

In PDF of gangbaar tekstverwerkers formaat

Back to top