Complimenten en klachten
Wij zijn altijd benieuwd naar uw ervaringen en waarderen het zeer als u feedback (zowel positief als negatief) bij ons wilt melden. Hiermee helpt u ons de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te behouden en waar nodig te verbeteren.
Complimenten
We horen het uiteraard graag als u tevreden bent over ons. U kunt dit natuurlijk rechtstreeks met onze medewerkers delen. Daarnaast stellen we het zeer op prijs als u een korte waardering van Stichting Eykenburg wilt achterlaten op Zorgkaart Nederland.
Klacht of suggestie? Samen lossen we het op!
Bij Stichting Eykenburg willen we u de best mogelijke zorg en ondersteuning bieden. Mocht u ervaren dat we niet aan uw wensen voldoen, horen we dat graag van u. U kunt dit in eerste instantie bespreken met de betrokken medewerkers of leidinggevenden. Vaak leidt dit al snel tot een oplossing, vooral als er onduidelijkheid of een misverstand is.
Eenvoudig stappenplan om tot een oplossing te komen
Heeft u met de betrokken medewerkers gesproken en heeft dit niet geholpen? Geen probleem, dan kijken we samen naar een andere oplossing. In ons stappenplan kunt u zien welke stappen onze klachtenregeling omvat en met wie u contact kunt opnemen om de juiste oplossing te vinden.
Verder verwijzen we u graag naar het volledige klachtenreglement.
Wet zorg en dwang (Wzd)
Heeft u een specifieke vraag of klacht over onvrijwillige zorg of ondersteuning? Dan is onze klachtenregeling volgens de Wzd van toepassing. U kunt ondersteuning krijgen van de cliëntvertrouwenspersoon Wzd van Stemgever. Deze kan u helpen met vragen, informatie geven en u desgewenst ondersteunen bij uw klacht. Voor meer informatie verwijzen we u naar onze folder en naar de klachtenregeling van het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport.
Contactgegevens
Wij moedigen u aan om eerst het stappenplan te volgen en met ons in gesprek te gaan, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De contactgegevens hieronder zijn beschikbaar voor situaties waarin dat niet mogelijk is.
Raad van Bestuur: klachten@eykenburg.nl, 070 - 750 73 00
Klachtenfunctionaris: bemiddeling@quasir.nl, 06 - 48 44 55 38 (ma t/m vr van 9.00 tot 17.00 uur)