Complimenten en klachten
Complimenten
U kunt uw ervaring met Stichting Eykenburg ook delen op Zorgkaart Nederland. Wij stellen het zeer op prijs als u daar een korte waardering wilt achterlaten, waarmee u ons helpt de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te behouden en (waar nodig) te verbeteren.
U kunt uw ervaringen met Stichting Eykenburg delen op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm als u daar een korte waardering achterlaat. Hiermee helpt u ons de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te behouden en waar nodig te verbeteren.
Klacht of suggestie? Samen lossen we het op!
Bij Stichting Eykenburg willen we u de best mogelijke zorg bieden. Mocht u ervaren dat we daar niet aan voldoen, horen we dat graag van u. Bespreek het met de betrokken medewerkers of leidinggevenden. Vaak leidt dit al snel tot een oplossing, vooral als er onduidelijkheid of een misverstand is. We gebruiken uw feedback ook om onze zorg en dienstverlening te verbeteren.
Eenvoudig stappenplan om tot een oplossing te komen
Heeft u met de betrokken medewerkers gesproken en heeft dit niet geholpen? Geen probleem, dan kijken we samen naar een andere oplossing. In ons stappenplan kunt u zien welke stappen onze klachtenregeling omvat en met wie u contact kunt opnemen om de juiste oplossing te vinden.
Verder verwijzen we u graag naar het volledige klachtenreglement.
Wet zorg en dwang (Wzd)
Heeft u een specifieke vraag of klacht over onvrijwillige zorg of ondersteuning? Dan is onze klachtenregeling volgens de Wzd van toepassing. U kunt ondersteuning krijgen van de cliëntvertrouwenspersoon Wzd van Zorgstem. Deze kan u helpen met vragen, informatie geven en u desgewenst ondersteunen bij uw klacht. Voor meer informatie verwijzen we u naar onze folder en naar de klachtenregeling van het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport.
Contactgegevens
Raad van Bestuur: klachten@eykenburg.nl, 070 - 750 73 00
Klachtenfunctionaris: bemiddeling@quasir.nl, 06 - 48 44 55 38
Wij moedigen u aan om eerst het stappenplan te volgen en met ons in gesprek te gaan, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De contactgegevens hierboven zijn beschikbaar voor situaties waarin dat niet mogelijk is.