Complimenten en klachten
Complimenten
U kunt uw ervaring met Stichting Eykenburg ook delen op Zorgkaart Nederland. Wij stellen het zeer op prijs als u daar een korte waardering wilt achterlaten, waarmee u ons helpt de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te behouden en (waar nodig) te verbeteren. U kunt hier uw waardering achterlaten:
Klacht of suggestie? Samen lossen we het op!
Wij willen graag zorg leveren van hoge kwaliteit. Voldoen wij toch niet aan uw verwachtingen, dan horen wij dat graag van u. Praat erover met de betrokken medewerkers en/of leidinggevenden. In veel gevallen leidt dat al tot een oplossing, bijvoorbeeld als er sprake is van onduidelijkheid of een misverstand. Tevens zullen wij de oplossing waar mogelijk gebruiken om onze zorg- en dienstverlening verder te verbeteren.
Eenvoudig stappenplan om tot een oplossing te komen
Heeft u betrokken medewerkers gesproken en heeft dit niet geleid tot een oplossing? Dan zullen we uiteraard proberen om het via een andere weg voor u op te lossen. Uit het stappenplan wordt duidelijk uit welke stappen onze klachtenregeling bestaat en met wie u contact op kunt nemen om zo alsnog tot de juiste oplossing te komen.
Verder verwijzen we u graag naar het volledige klachtenreglement.
Wet zorg en dwang (Wzd)
Heeft u een specifieke vraag of klacht over onvrijwillige zorg of ondersteuning, dan is de klachtenregeling conform de Wzd van toepassing. U kunt zich voor ondersteuning wenden tot de cliëntvertrouwenspersoon Wzd van Zorgstem. Deze kan eventuele vragen beantwoorden, informatie en uitleg geven, u desgewenst ondersteunen bij uw klacht en u zo nodig doorverwijzen. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar onze folder en naar de Wzd-het volledige klachtenregeling.
Contactgegevens
Raad van Bestuur klachten@eykenburg.nl 070 - 750 73 00
Klachtenfunctionaris bemiddeling@quasir.nl 06 - 48 44 55 38